2007-01-13

Morón:días de relax alrededor de Buenos Aires



Después de hacer el guiri por la ciudad de Buenos Aires, decidimos irnos a pasar unos días de descanso a casa de Patricia, una amiga argentina que conocimos en el Aconcagua. Mucho mate, mucho asado, ¿empanadas?, buses y más buses, risas y sus estupendos amigos Marisa y Pablo. Besos a Mel Gibson.
Y tras recuperar energías de la mejor forma posible, nos vamos a Puerto Madryn en bus, con 18 horitas por delante. ¿Nos volverá a tocar el bingo?

10 comentarios:

Anónimo dijo...

Ya me estais dando demasiada envidia, antes bien por la novedad pero ahora, como que ya pica y solo llevais dos meses.

Eso, tambien el próximo bingo, hay loteria? coger por si acaso total... ya puestos nunca se sabe

Anónimo dijo...

Estoy hablando con tu madre y me ha confirma mis sospechas te estas dejando barba... bueno como te la dejes hasta que vengas te heremos coletas.

Anónimo dijo...

Mire, haces cara de caçnsada, relajete ..pecadora q todavía os queda mucho q recorrer y enseñarnos.... Un besito

Mary

Anónimo dijo...

Ferran... que l'hi has fet a la Mire que fa aquesta cara d'esgotament ???, Aviam si us ho preneu amb més calma tius que porteu una velocitat que a aquest pas a l'estiu quedem a Menorca... Kalma i bona lletra...
Joan.

Anónimo dijo...

Hola guapos,
Ya vemos que estais de conya. Sin parar he?
Muchos besos, muchos abrazos que os queremos mucho.


Polete, Mar i Chema

Anónimo dijo...

Ei, ja no puc mes.... vinc cap aquí.

No se si arribarem a temps per veure-us però Joaquim i jo anem a Buenos Aires uns dies a casa d'una amiga.

Aneu donant pistes d'on sou per si ens podem veure per Argentina, sinó, potser en un altre lloc mes endavant..., no hi ha pressa.

Tinc ànsia de viatjar!!!

Vosaltres aneu fent a veure si us trobo, ajajajaj!!!

Una abraçada ben forta i seguiu així, ho esteu fent molt be.

Anónimo dijo...

Hola, hola!!! No us pensesiu pas que no us feia cas. Us he anat seguint tot el viatge per internet des del curro (com no?!). Ara tinc un moment a casona i aprofito per saludar-vos i dir-vos que em feu una gran i profunda enveja. Quan entro al vostre blog i us veig el primer que em surt és un: QUE CABRONS!!!! Suposo que tinc tot el dret a pensar-ho no?
Dit això (necessitava dir-ho sino rebentava), m'alegro que us vagi tant bé. Sapigueu que del Brasil he estat a Curitiba, Rio, Sao Paulo, etc, Fins hi tot a MURRITUS!!! (em va fer molta gràcia que hi passesiu)I m'ha agradat molt veure-us per allà (jo no he estat al barri japo..) A partir de Brasil ja no conec res que no sigui per vosaltres.
De la foto del Sr. Ferran amb les nenes-papa-noel em guardo els comentaris per la tornada...(la rabia me corroe...) Per cert Ferran, recordes el Nyo? Doncs en aquest moment està en una estació de l'antàrtida investigant...tela no? Però el tens apropet.

Ja aniré escrivint amb més freqüència que ja estic més estabilitzat. Una forta abraçada, molts petons, molt bon any i moltes gràcies per arrosegar tot el viatge que us queda l'ampolla de mendoza per regalar-me-la.
Pieret.

Anónimo dijo...

teniu amics a tot arreu o q??? si mai viatjo cap alla em posare una samarreta: SOY LA PRIMA DE FERRAN i MIREIA :-)

Anónimo dijo...

Mi Buenos Aires querido..........Ay, ay, ay....
Veig que continueu disfrutant com a cosacos. Si senyor, és el que heu de fer, aprofiteu ara que sou joves, je je...Jo m'estic conformant amb escoltar un CD de tangos d'Astor Piazola que em van portar els reis i així em solidaritzo amb valtros, és una canya, puro sentimiento y pasión...
Besitos.

Anónimo dijo...

FELIZ AÑO NUEVO PAR DE FUGITIVOS. Está muy bien el blog, veo que os esmerais en las explicaciones para que nos enteremos y no veamos solo fotos, me gusta (aunque con lo que yo leo, mi cuota de lectura la gasto con vosotros).
Aquí más de lo mismo, besos.