2006-12-16

Últimes notícies. Tinc una samarreta groga.

Mami!!!, m´he comprat una samarreta groga.
Per a tots aquells que estaveu acostumats a veure a en Ferran amb la seves samarretes negres, us heu d´anar acostumant al canvi de look, per començar ha triat una de un discret color groc canari. Moltes felicitats Campeón!!!!. per aquest gran pas.!!!! us anirem informant dels nous models de la temporada.
(Què us assembla tietes Bover?)

4 comentarios:

Anónimo dijo...

No m'enganyes. La samarreta estava bruta i ara que l'ha mullat, es veu el veritable color... Foto bestial!!!! Un petó amb sal

Carol dijo...

quina bona cara que feu!!! amb aquest entorn... ja recordeu que esteu a desembre??

Anónimo dijo...

qué envidia que dáis chavalotes...... aquí ya bufanda y gorrito y luces de Navidad, consumismo a tope, domingo y todas las tiendas abiertas..... Ferran, ya sabes que soy de los tuyos y voy de negro casi siempre, però creu-me, et queda de fàbula la samarreta!!!!!!!!! un mesecillo ya, mmmmmm.... com passa el temps.

Molta sort a Argentina i seguiu enviant fotos tan xules
Muá

Alicieta

Anónimo dijo...

Has tenido que ir tan lejos para cambiar el color de tu camiseta, y ves, estas mucho más guapo!!!!A ver si entierras todas las negras en Argentina, y cuidado que no te acusen de crimen Medio Ambiental!
Recivimos vuestro E-mail, y ahora os lo vamos a contestar. por aquí tampoco hace mucho frio, pero està a tope el ambiente navideño!Bueno en el mail ya os diremos más cosillas.Muy guapos salis, sobretodo por esa sonrisa de felicidad k llevais!!!Un besote de la familia Bover!!!!!